Често задавани въпроси

1. Необходимо и задължително ли е да си правя регистрация, за да пазарувам от онлайн магазин “Деликатесен”? Как мога да бъда сигурен, че данните ми се съхраняват и не се използват от трети лица?

Потребителите, които желаят да пазаруват стоки и услуги от www.delicatessen.bg е необходимо, но не задължително, да направят регистрация в сайта. В случай, на пазаруване без регистрация е необходимо при всяка поръчка да се предоставят следните данни:

– име и фамилия;
– e-mail и телефон за връзка;
– пълен и точен адрес за доставка;
– код на Клиентска карта за получаване на отстъпка (Клиентска карта Деликатесен се издава персонално, съгласно Общите условия за издаване на Клиентски карти и дава 5% отстъпка върху непромоционалните стоки в online магазин “Деликатесен”)

При регистрация и създаване на личен профил, потребителите имат възможност по всяко време да коригират първоначално посочените данни. Данните трябва да бъдат верни и актуални и ще бъдат използвани единствено за осъществяване и подобряване на обслужването – приемане и изпълнение на поръчки; изпращане на инфо бюлетин за актуални продукти и промоции; връзка в случай на проблеми, свързани с поръчката; подобряване на обслужването. Анира Трейдинг е регистриранa като Администратор на данни по ЗЗЛД с Ид.Н. 386444 и гарантира, че данните няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите, които имат желание, могат да отправят запитване, относно съхранението и управлението на личните им данни, както и да поискат корекция или изтриване от системата на фирмата. Потребителите, абонирани за седмичния инфо бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко време от бутон Unsubscribe, разположен в края на всеки бюлетин.

2. Как мога да поръчам предлаганите продукти в онлайн магазин “Деликатесен”?

Всеки потребител, решил да направи поръчка на стока или услуга от www.delicatessen.bg може да го направи по всяко време на денонощието, посредством бутон „Купи“ под всеки продукт. Цените на продуктите са или за съответния грамаж, посочен в описанието на продукта или за бройка. Потребителите имат възможност да коригират желаното количество, директно в бланката на поръчката, която се намира в потребителската количка. Продуктите се събират в потребителската кошница в личния профил на клиента, където могат да се коригират като вид и количество преди финализиране на поръчката. Важно: минималната стойност на всяка поръчка е 19,00 лв.

3. Как мога да съм сигурен в срока на годност на поръчаните продукти?

Срокът на годност е отбелязан на опаковката на всеки продукт, който може да бъде закупен от online магазин “Деликатесен”. В сайта има информация за срока на годност на продуктите в дни, а при изпълнение на поръчката се проверява партидата и срока на годност от нашите служители, така че клиентът гарантирано ще получи продукт в срок на годност.

4. Как мога да платя?

Плащнето може да се извърши по три начина- с наложен платеж на куриера при доставка; по банков път, посредством системата за онлайн плащане на Борика или с банков превод на следната сметка:
IBAN BG02UBBS80021096620530
BIC UBBSBGSF

Таксите по банковите преводи във всички случаи са за сметка на платеца. При извършване на банкови преводи от чужбина, когато плащането не е посредством сметка в българска банка или  през система за online банкиране на българска банка, таксите отново следва да се заплатят от платеца. В противен случай, Анира Трейдинг ЕООД не може да изпълни поръчката или ще я изпълни след начисляване на допълнителни 10% на крайната сумата или минимум 20лв., с които да се покрият банковите такси.

Възстановяването на суми, направени с банкова карта става чрез  нареждане на обратна операция по картата, с която е извършено плащането в срок от 14 дни.

5. Каква е цената на доставката и как и кога се извършва?

Всички цени на сайта www.delicatessen.bg са в лв. с ДДС, като в тях НЕ Е включена цена за доставка. Цената за доставка за гр. София и за страната се калкулира допълнително, според избрания метод на доставка и плащане на база условията на спедиторската фирма и включва разстояние, тегло, големина и чупливост на пратката.

  • Сумата за доставка на поръчки на стойност до 149,99 лв. се заплаща от клиента и е включена в общата сума за плащане.
  • Сумата за доставка на поръчки на стойност на и над 150 лв. се поема от фирма Анира Трейдинг ЕООД, т.е доставката е безплатна за клиента.

Поръчки с доставка чрез Speedy се обработват както следва:

  • Поръчки, получени до 23:59ч. в работен ден, се обработват и предават на куриер до 16:00ч. на следващия работен ден.
  • Поръчки, направени в петък се обработват и предават на куриер в понеделник до 16:00ч.
  • Поръчки, направени в последния работен ден преди празници се обработват и предават на куриер в първия работен ден до 16:00ч.

Всички поръчки се доставят, според работното време и графика на спедиторската фирма. Доставките се извършват до посочения от потребителя адрес, в предварително уточнено между потребителя и куриера време за доставка.

След направена поръчка от www.delicatessen.bg може да се свържем с потребителя за потвърждаване на въведената лична информация. След направена поръчка, потребителите получават потвърждение на посочения електронен адрес. Потребителите могат да следят статуса на поръчката си по всяко време от личния си профил.

6. Мога ли да се откажа от направената поръчка?

Потребителите на online магазин “Деликатесен” имат право да се откажат от поръчаните продукти в срок от 7 работни дни от тяхното получаване на посочения адрес на доставка в случай, че те не са използвани, не е увредена и е налична опаковката им и е запазен търговския вид с всички етикети, стикери, бандероли и други.

Съгласно член 55, ал. 2, точка 4 от ЗЗП правото за отказ не важи за доставка на стоки, които подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики. В този смисъл потребителите не могат да се откажат и да върнат хранителни продукти с кратък срок на годност; хранителни продукти, изискващи хладилно съхранение, като и плодове и зеленчуци.

При констатация на дефектен/развален продукт до 24 часа от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов или да възстановим заплатената стойност на стоката. Възстановяването на платената сума от потребителя става по банков път и е необходимо потребителя да даде актуална лична банкова сметка. Сумата, платена за доставка не се възстановява.

При получаване на поръчката, потребителя трябва да провери съдържанието на пакета за съответствие на доставената стока със заявената. При нарушения във външния вид на стоката, възникнали при транспорта или при констатирани липси, трябва да се попълни протокол, наличен във всеки куриер. При проблем с продуктите, поръчани от online магазин “Деликатесен”, можете да се свържете с нас на посочените контакти: тел: 02/423 84 83 или на e-mail: info@delicatessen.bg

Последна актуализация 15.09.2022 г.