fbpx
logo

Вземи, Опитай, Наслади се

Количката е празна
 x 

Често задавани въпроси

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

1. Необходимо и задължително ли е да си правя регистрация, за да пазарувам от онлайн магазин "Деликатесен"? Как мога да бъда сигурен, че данните ми се съхраняват и не се използват от трети лица?

Потребителите, които желаят да пазаруват стоки от www.delicatessen.bg е необходимо, но не задължително, да направят регистрация в сайта. В случай, на пазаруване без регистрация е необходимо при всяка поръчка да се предоставят следните данни: 
- име и фамилия
- e-mail и телефон за връзка
- пълен и точен адрес за доставка
- номер на Клинетска карта за получаване на отстъпка (Клиентска карта Деликатесен се издава персонално, съгласно Общите условия за издаване на Клиентски карти)

При регистрация и създаване на личен профил, потребителите имат възможност по всяко време да коригират първоначално посочените данни. Данните трябва да бъдат верни и актуални и ще бъдат използвани единствено за осъществяване и подобряване на обслужването – приемане и изпълнение на поръчки; изпращане на инфо бюлетин за актуални продукити и промоции; връзка в случай на проблеми, свързани с поръчката; подобряване на обслужването. Анира Трейдинг е регистриранa като Администратор на данни по ЗЗЛД с Ид.Н. 386444 и гарантира, че данните няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите, които имат желание, могат да отправят запитване, относно съхранението и управлението на личните им данни, както и да поискат корекция или изтриване от системата на фирмата. Потребителите, абонирани за седмичния инфо бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко време от бутон Unsubscribe, разположен в края на всеки бюлетин.

2. Как мога да поръчам предлаганите продукти в онлайн магазин "Деликатесен"?

Всеки потребител, решил да направи поръчка от www.delicatessen.bg може да го направи по всяко време на денонощието, посредством бутон "Поръчай" под всеки продукт. Цените на продуктите са в лв. с ДДС и са или за съответния грамаж, посочен в описанието на продукта или за бройка. Продуктите се събират в потребителската кошница в личния профил на клиента, където могат да се коригират като вид и количество преди финализиране на поръчката. Важно: минималната стойност на всяка поръчка е 20,00 лв.

3. Как мога да съм сигурен в срока на годност на поръчаните продукти?

Срокът на годност е опоменат на опаковката на всеки продукт, който може да бъде закупен от онлайн магазин "Деликатесен".

4. Как мога да платя?

Плащнето може да се извърши по три начина- с наложен платеж на куриера при доставка; по банков път, посредством системата за онлайн плащане на epay или с банков превод на следната сметка:
IBAN BG02UBBS80021096620530
BIC UBBSBGSF

Такси по банковите преводи са за сметка на платеца.

НОВО: За извършване на банкови преводи от чужбина, когато плащането не е с българска карта през система за online банкиране на българска банка се начисляват 10% на крайната сумата или минимум 20лв., които покриват банковите такси.

5. Каква е цената на доставката и как и кога се извършва?

Всички цени на сайта www.delicatessen.bg са в лв. с ДДС, като в тях НЕ Е включена цена за доставка. Цената за доставка за гр. София и за страната се изчислява на база условията на спедиторска фирма и включва разстояние, тегло, големина и чупливост на пратката.

Сумата за доставка на поръчки на стойност до 99,99 лв. е за сметка на клиента и се заплаща директно на спедитора, спрямо тарифата му.

Сумата за доставка на поръчки на стойност на и над 100 лв. се поема от фирма Анира Трейдинг ЕООД, т.е доставката е безплатна за клиента.

За предварително изчисляване на дължимата сума за доставка, можете да използвате инфомарицята в сайта на спедиторската фирма, с която работим: https://www.speedy.bg/bg/

Цените на продуктите са или за съответния грамаж, посочен в описанието на продукта или за бройка. Потребителите имат възможност да коригират желаното количество, директно в бланката на поръчката, която се намира в потребителската количка.

Доставките се извършват до посочения от потребителя адрес, в предварително уточнено между потребителя и куриера време за доставка.

.

Поръчки, получени до 23:59ч. в работен ден, се обработват и предават на куриер до 16:00ч. на следващия работен ден.

Поръчки, направени в петък се обработват и предават на куриер в понеделник до 16:00ч.

Поръчки, направени в последния работен ден преди празници се обработват и предават на куриер в първия работен ден до 16:00ч.

Всички поръчки се доставят, според работното време и графика на спедиторската фирма. Доставките се извършват до посочения от потребителя адрес, в предварително уточнено между потребителя и куриера време за доставка.

След направена поръчка от www.delicatessen.bg може да се свържем с потребителя за потвърждаване на въведената лична информация. След направена поръчка, потребителите получават потвърждение на посочения електронен адрес. Потребителите могат да следят статуса на поръчката си по всяко време от личния си профил.

6. Мога ли да се откажа от направената поръчка?

Потребителите на онлайн магазин "Деликатесен" имат право да се откажат от поръчаните продукти в срок от 7 работни дни от тяхното получаване на посочения адрес на доставка в случай, че те не са използвани, не е увредена и е налична опаковката им и е запазен търговския вид с всички етикети, стикери и други. 

Съгласно член 55, ал. 2, точка 4 от ЗЗП правото за отказ не важи за доставка на стоки, които подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики. В този смисъл потребителите не могат да се откажат и да върнат хранителни продукти с кратък срок на годност; хранителни продукти, изискващи хладилно съхранение, като и плодове и зеленчуци.

Последна актуализация 25.11.2020г.